Welcome to My Blog,Have a Nice Journey. Do Follow Me :D

22/10/2011

Dugaan Persahabatan



"Allah tak akan menguji hamba-Nya kalau dia tak mampu menaggungnya"

"Ya Allah , kekal kan persahabatan kami.Jgn biarkan nafsu amarah menguasai hati kami.jgn biarkan perasaan tamak menguasai diri.Ya Allah, jgn biarkan kami berpisah antara hati2 kami.Kuatkan hati kami utk saling menyayangi.Ampuni dosa kami yang saling menyakiti.Astaghfirullahh..Redhai persahabatn kami, Ya Rabb.. Amiinnn..."

wahai, sahabat, jika kamu sedang membaca warkah ini,ini utk mu.Aku sayang persahabatn ni.Aku tak nak kita terputus hubungan kerana perasaan tamak.Banyak yg dah kita lalui bersama,takkan kau mahu menamatkannya? Kita selalu berkongsi apa pun,dahulu.Sekarang, semua berubah kerana hasutan syaitan.Aku mahu kita membangun bersama.mungkin aku bukan sapa2 utkmu, tapi kau adalah permata bagiku.Aku tak mahu ini terjadi.

Ampuni aku jika aku menyakiti hati dan dirimu.Ampuni aku jika aku pernah memalukanmu.Ampuni aku kerana aku tak mampu menjaga persahabatn ini.. ya Allah, kuatkan ikatan ini .. Amiin..

No comments:

Post a Comment